niedziela, 27 września 2015

McDonald's i McCafe - Szczecin - ul. Przyjaciół Żołnierza 8


Ocena: 4/5
Plusy: duży wybór, bardzo dobra kawa, smak (ale nie wszystkiego)
Minusy: brak prawdziwego jajka w McMaffin, czarne przypalenia, ociekający tłuszczem placek ziemniaczany
Porcje: małe i większe do wyboru
Ceny: niskie
Godziny otwarcia: codziennie od godz. 7



Dziś miałam chęć wybrać się na tzw. "Śniadanie przy Błoniach". Zostałam nawet trochę dłużej w pracy po dyżurze, żeby podjechać na Jasne Błonia o godzinie 9 czyli wtedy, kiedy owe śniadanie miało się zaczynać. Niestety kilka minut po 9 to wszystko dopiero było szykowane i jakoś mi głupio tak było podchodzić... Zwłaszcza, że miałam w planie robienie zdjęć. I tak trafiłam do McDonald's. Jak lokal wygląda, to pewnie większość z Was wie ;-) Ładnie i praktycznie. W tym, w którym byłam na piętrze mieści się bawialnia dla dzieci z piłkami, koszem, rowerami stacjonarnymi i labiryntem.


Menu bogate, aczkolwiek głównie kanapkowe. Korzystne zestawy z napojami (do wyboru kawa, herbata, typowe napoje z dystrybutorów i woda). Jako dodatek do wyboru frytki lub (ociekający tłuszczem) placek ziemniaczany. Po kliknięciu na zdjęcie zobaczycie wszystkie opcje z cenami.


Wybrałam zestaw Kurczak Premium (14,40 zł) z kajzerką z panierowanym kotletem z kurczaka, sałatą, pomidorem i sosem majonezowym, do tego placek i kawa z mlekiem. Trochę denerwujące jest to, że nie do każdego zestawu można wziąć każdą kawę np. do niektórych nie można dobrać cappuccino... Nie rozumiem tego...


A tak wygląda kanapka od środka ;-) Muszę Wam przyznać, że dobrze wygląda i dobrze smakuje.


Wiedząc, że jajko w McMuffin to nie jest wcale jajko, tylko wycinek takiej "rolady", która ma imitować jajko, trochę niechętnie wzięłam zestaw McMuffin Jajko Bekon (10,40 zł) z wspomnianym McMuffinem, plackiem i kawą z mlekiem. Ale chciałam pokazać Wam flagowy produkt śniadaniowy McDonald's. 


Smakowało mi to średnio, a po otwarciu kanapki zobaczyłam nieapetyczne przypalenia. Jeśli dorzucimy do tego ociekający tłuszczem placek, to nie jest to zbyt udane śniadanie...



Postanowiłam skorzystać też z oferty McCafe i zaopatrzyłam się w zestaw śniadaniowy Musli&Jogurt (40g + 125g) za 5,90 zł. Gdyby nie to, że chciałam umieścić recenzję tego produkty na blogu, to nigdy przenigdy nie zapłaciłabym 5,90 zł za malutki jogurt z odrobiną musli. Adekwatna cena takiego produktu to około 3,50 zł. Aczkolwiek w smaku było to dobre, choć nie starczyło mi jogurtu do całego musli. Zaskoczeniem był dla mnie również fakt, że jogurt (wydawałoby się naturalny) był dosłodzony. No, ale z racji tego, że McDonald's nie jest skierowany do amatorów zdrowej żywności, kwaśny jogurt naturalny mógłby słabo cieszyć się popularnością.


Podsumowując - na kawę na pewno tu wpadnę, bo jest smaczna i niedroga, na kajzerkę z kurczakiem może kiedyś, a na muffina to na pewno nie. A musli z jogurtem zrobię sobie sama w domu :-) 

Link do strony: http://www.mcdonalds.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz