poniedziałek, 29 lutego 2016

Witaminowy Bar - Szczecin - ul. Piłsudskiego 19


Ocena: 5/5
Plusy: pyszne, świeże i zdrowe jedzenie, miła obsługa
Minusy: płatny dodatkowo sos do sałatek, ale to tylko tak się czepiam ;-)
Porcje: duże
Ceny: dość tanie
Godziny otwarcia: pon-pt od 8



Dziś odwiedziłam bardzo, bardzo fajne miejsce! Bar, w którym kupicie świeże i zdrowe śniadania. Wybór jest bardzo duży - od koktajli, owsianek i kanapek, poprzez sałatki, aż do kasz i soczewicy. Na zdjęciu jeszcze nie ma nawet wszystkiego, bo wpadłam zaraz po otwarciu ;-)


Lokal jest malutki, ale wcale to nie zniechęca do zjedzenia czegoś na miejscu - są dwa stoliki pod ścianą z normalnymi krzesłami i 2 wysokie taborety pod oknem. Będąc tam około 20 minut byłam zaskoczona, jak dużo ludzi tam przychodzi. Większość jednak bierze śniadanie na wynos i szczerze to dania są przygotowane jak do zabrania.


Ciekawostką jest to, że na miejscu za jedyne 5 zł można zjeść miseczkę pysznej zupy krem - codziennie innej. Ja trafiłam na krem z batatów z masłem orzechowym. Niebo w gębie!!!


Kupiłam też koktajl mago lassi (po prawej) za 6,50 zł - bardzo dobry, chyba był w nim też imbir, oraz MEGA PYSZNĄ owsiankę z truskawkami za 5,90 zł - będę musiała podobną zrobić na mojego bloga Śniadanie u Basi. Owsianka jest również dostępna w wersji bez laktozy.


Ważne, że w owsiance były zmiksowane prawdziwe truskawki (choć pewnie mrożone), a nie jakieś dżemy, czy inne podróby. Dzięki temu mnie po prostu ten smak oczarował! W Witaminowym Barze kupicie również smoothie i koktajle warzywne - dziś były ze szpinaku i z jarmużu.


Kupiłam jeszcze sałatkę z grillowanym łososiem za 14,90 zł (to najdroższa z propozycji) + sos musztardowo-miodowy za 1,50 zł (moim zdaniem sos powinien być w komplecie do sałatki). A w smaku sałatka bardzo dobra, czuć, że świeża, warzywa chrupiące, kawałki łososia duże. Jedyne to bym pokroiła tak duże winogrona na ćwiartki i wyjęła pestki, albo kupiła po prostu winogrona rodzynkowe bez pestek. Wybór sałatek jest dość duży i ich ceny oscylują wokół 10 zł. Ciekawą propozycją była sałatka z pieczonym burakiem i kozim serem (ale kupowałam sałatkę z myślą o mężu, to chyba by mnie "zabił" za brak mięsa lub chociaż ryby...). Nie zabrakło też sałatki z kurczakiem.


Kolejna propozycja to chrupiąca bagietka z pastą z suszonych pomidorów, mozzarellą i bazylią za 5,90 zł. Bardzo smaczna propozycja - kolejny pomysł do podpatrzenia na mojego bloga Śniadanie u Basi ;-)


Jako ostatniej skosztowałam tortilli pełnoziarnistej z kurczakiem i warzywami za 5,90 zł. Bardzo fajna i smaczna alternatywa dla kanapek! W Witaminowym Barze kupicie również makarony, kasze, soczewicę, ryż oraz różne lunch boxy. To naprawdę fajne miejsce i chyba nie tylko ja to doceniam, bo otwierają drugi punkt na ul. Wojska Polskiego - może będzie czynny od 7, żebym mogła zajechać w drodze do pracy? :-) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz